Zakładając firmę i oczekując, że będzie przynosić oczekiwane dochody, warto zastanowić się nad formą reklamy, by jak najwięcej osób dowiedziało się o jej istnieniu. Możliwości zaprezentowania działalności i zachęcenia klientów jest wiele, od reklamy w radio, w Internecie, poprzez rozdawanie ulotek lub umieszczaniu ich na słupach reklamowych. Coraz większą popularnością cieszą się również potykacze reklamowe, na których można umieścić dowolny tekst i postawić przed wejściem.
Jak wybrać odpowiedni potykacz reklamowy?
Profesjonalnie wykonane potykacze wykonane są z wysokiej jakości materiałów, które na długi czas, niezależnie od warunków pogodowych, będą informowały potencjalnych klientów o ofercie firmy. Wykonane z metalu, PVC, aluminium lub drewna stojaki reklamowe są dodatkowo odporne na uszkodzenia mechaniczne. Wybór tego odpowiedniego zależy od tego, jakiego rodzaju treści będą w nim zamieszczone. W przypadku niezbyt częstej zmiany oferty, doskonale sprawdzą się potykacze wykonane z drewna, metalu lub plastiku. Wyposażone w system ram zatrzaskowych zapewniają ochronę dla umieszczonych w nich treści. W branżach, w których oferta zmienia się dość często, jak w przypadku gastronomii, warto zainwestować w potykacz reklamowy wyposażony w tablicę kredową, co umożliwia wprowadzanie zmian, aktualizacji, czy też umieszczenie atrakcyjnej oferty, innej każdego dnia.
Kiedy sprawdzają się potykacze reklamowe?
W zależności od rodzaju promocji, potykacze sprawdzają się zarówno jako reklama wewnętrzna, jak i zewnętrzna. Reklama umieszczona wewnątrz różnych budynków skutecznie zachęca klientów do odwiedzenia firmy, przy okazji załatwiania innych spraw, natomiast zewnętrzna pozwala budować wizerunek firmy na szerszym polu. Warto pamiętać, że o ile do umieszczenia potykacza reklamowego na terenie lokalu należącym do właściciela firmy, nie potrzeba żadnego pozwolenia, to wyeksponowany w miejscu, które do niego nie należy, już takiego pozwolenia wymaga.
Czy warto zainwestować w potykacz reklamowy?
Mimo różnorodności narzędzi reklamowych, często okazuje się, że te najprostsze są najbardziej przystępne dla klientów. Pełnią nie tylko funkcję przekazywania treści, ale dzięki swej estetyce zwracają uwagę i zachęcają do sprawdzenia oferty. Jeśli reklama umieszczona w takim potykaczu jest ciekawie przygotowana, a dodatkowo poprzez odpowiedni dobór wielkości stojaka rzuca się od razu w oczy, może okazać się prawdziwym sukcesem. Dzięki wyposażeniu w logo lub w adres strony internetowej jest szansa, że nawet jeśli potencjalny klient nie ma czasu, by wstąpić od razu, z pewnością w razie potrzeby wróci i skorzysta z oferty.